TEMAN BARU AKU

Saturday, November 24, 2012

WELCOME BACK HAJJAH WAN ASHIAH@WAN ASHIH BT WAN IDRIS

ASSALAMUALAIKUM..



Entri aku kali ni khas buat BONDA ku yang teramat sangat aku CINTAi...ALLHAMDULILLAH bondaku safely landed at KLIA on 19 NOVEMBER 2012 from JEDDAH after she done make HAJ...fuh aku speaking plak..huhuhuhuhu..syukur ALHAMDULILLAH MAK selamat sampai..and aku tak sangka mak 1st time naik flight tapi xkena " jetlag" ..uish..dasyat mak aku ni..da la dalam flight mak xtido..sebabnya..??!!next to her adalah haji..so mak takutr kang kalau tido terlanding atas bahu haji tu plak..yela nama ppon kita tido kan so mane nak sedar..pape pon aku n family syukur sangat2 mak selamat sampai rumah..and sihat walafiat..tu yang penting..ok here a few pic time kat KLIA while waiting mak..so enjoice kay..


ok ni entrance nak masuk ke KLIA..


hehehehe..pic aku lagi kan..so what da blog aku..mesti la muka aku je aku letak..xsuka korang xpayah tengok k..pejam mata..hahahahha..*evil laugh*


this my family members..on my right abang aku la..and on my left akk aku..ish akk aku ni kot ye ngantok pon jangan la tido kat sini..da lak tu xmenyempat2..tido sambil berdiri lak tu..hehehehhe..sorry kak idah..gurau2 manja gittew..


here me with mum to be..in shaa Allah..doakan tuk die ye..after 4years tunggu..maybe berkat mak doa kat MAKKAH kan..?!!who's know..oh lupa plak nak bagithu ini akk ipar ku..


then ni plak dad to be..pls ramai2 doakan ereka ya..after 4 years ni saat termanis dalam hdup mereka..oh ni abang aku la..wife die tadi yang kat ats nun yang pakai baju kaler pink itu..


ok ni pic da kat ..da la xjelas gambar HAJJAH..but then at least ada kan..pic dengan mak kat aiport semua kat may brota..oh ya the girl next to mak tu adik aku..die mmg suke nak interframe..so ni je pic yang aku ade..nnti kalau aku dapat pic dari abang aku kang ku update ya..



p/s : kalau aku dapat pic yang lain dari abang ku kang ku add on di disini..









No comments:

Post a Comment