TEMAN BARU AKU

Thursday, November 29, 2012

MAJLIS DOA SELAMAT UNTUK BONDAKU

ASSALAMUALAIKUM...




ok I'm back...wah..happy gittew..ok2..entri kali ni aku xnak membebel panjang2..aku cume nak bagthu eh bukan nak share ala kira sama lettew..ok entri kali ni aku nk bgthu 2nd day mak aku sampai MALAYSIA family aku buat majlis doa selamat..yela kira mamcam kita bersyukur la everythings selamat...sebab orang kate kita pergi MENUNAIKAN IBADAH HAJI ni ibarat kita menyerah everythings ke tangan ALLAH..sebab ada yang mati kat sane..kita xtahu nasib kita..kira kita berjuang la..macam tu..ok da2 ni ade a few pic time 2nd day mak aku sampai MALAYSIA..oh ya pic kat atas ni dua2 hajjah tau..yang sebelah mak aku tu muda je..tapi rezeki die kan...




opah dengan cucunya..nampak sangat manis je cucu nya itu...opah pulak nampak kurus..


kalau sape pandai teka ape yang beza dalam pic ini..??


tengok wildan model of the day..dengan smua orang die ade..


tersenyum manis je...btw his mum said die buat kaki ala2 zizan giittew..


ok pic ni telah di edit n di combine kan..icha xbalik kampung pon cume die pkai jubah yang opah bagi..



p/s : sorry pic suasana majlis x ade...hehehe.. 


No comments:

Post a Comment