TEMAN BARU AKU

Saturday, November 10, 2012

BER'SKY FALL DI MBO KL FESTIVAL CITY

Teaser....

loading.......




ok nampak sangat aku excited kan..sampaikan xsempat nak mukadimah..btw ada aku kisah..actually just nak share yg aku baru je tgk SKY FALL..lambatkan aku??! tp apa aku pedulik biar la..janji aku tengok dari tak..aku tengok 07 NOVEMBER 2012..memandangkan banyak entri aku yang pending so yang terpaksa la aku hold n buat jeruk kat draft aku dulu..hehehe..


ok aku yg excited nak gi tengok sky fall..memandangkan dekat dgn rumah so aku pakai ape ade je..hahaha..mesti korang rase pic aku ni xperlu letak kan..??!! eh2..suka hati au la nk letak ke tak..da blog aku kan..??!!xkn nak letak muka korang lak kan..??!! erm..jap2 maybe aku kan letak muka korang kalau ade story pasal korang la..hehehehe..(^_~) ok2 cukup back to our story about SKY FALL..citer ni xde la best sgt pon..abg aku kat sebelah aku siap boleh tido lagi..bak abang aku cakap la bukan aku tau abg aku k... citer JAMES BOND kali ni kurang action and agak bosan..citer die lebih kepada nak matikan watak si M *old lady* tu..untuk tahu lanjut lagi tengok sendiri la ye..huhuhu..







nampak kat sebelah tu penyeponsor tiket tgh Q nak bayar tiket we ols la..oh lupa nak bgthu we ols gi tgk ber3..biasa la 2org sidekick aku..hahahhaa..btw THANX ya..meh nak bagi big hug..oh sangat poyo.. 
pic lagi sorg xdpt nk snap..ni pon nampak bontot belakang je..hehehhe..










ok we all tgk kat MBO KL FESTIVAL CITY..dekat je dgn rumah..xsmpai 15minit pon..amat la sangat dekat..so kalau lambat pon xkisah la kan..








ok ambik dari jauh hanya mengguna camera BLACKBERRY..so pic die agak xcantik..but do i care..at least ade ok..kau hado..???!! non hado kan..??! so diam..


pic actually aku snap meanwhile tggu abang aku gi toilet..ape la blom masuk da cari toilet.. skali tgk laluan ni nampak HORROR kan..??!! ni laluan nk untuk masuk ke bilik2 tayangan..actually view die nice..tp paham2 sndri la kenapa..malas aku ulang.. ape2 pon buat semua peminat BONd better tengok sendiri and nilai sendri sbb setiap orang ade opinion masing2 k.. ok sudah dulu ya..!!














p/s : amat lamaku simpan entri ini..

No comments:

Post a Comment