TEMAN BARU AKU

Wednesday, November 07, 2012

KLANG TO KL

BISMILLAH

dari kiri 1st line : danish, icha, awin
2nd line : yong, abg

ok nampak awal2 aku da tayang pic..jangan salah paham dan jangan salah sangka..aku bukan nak cerita pasal raya..mentang2 dorang semua pakai baju raya so senang je conclusion korang aku nak citer pasal raya..so sape2 yg berpikiran cam tu tukar balik ok..btw if semua nak tahu ni la family abang aku yang dok kat KLANG..ade x yang wonder entri aku kali ni pasal ape..??eleh kalau xde pon ade aku kisah..ni blog aku so suka hati aku la nak citer pasal ape pon..entri ni da lame ade dlm draft tp baru ni aku post kan..*konon cam bz sangat je..hahhahaha..* 


 



ok ni lagi a few pic family ni..kenapa semua pic bout family ni je??sbb entri ni mmg khas utk dorang..kengkonon nak buat
PENGHARGAAN gittew gitu..sebenarnya aku nak say thanx kat every each mmber of this family..*oh my english* kenapa nak say thanx sebab since dari aku discharged hosptial sampai la 02 NIVEMBER 2012  hari tu dorang la yg take care aku..so aku tahu aku xdpt nak balas every single budi yg dorang buat untuk aku even aku belanja makn pon..termasuk la si kecik berambut curly itu..btw ramai kate muka die sama cam aku..kira aku versi kecik la..ye ka tak korg tgk sndri la..so that TERIMA KASIH semua..*tetibe rase nak nangis plak..* now aku da pindah dok KL..I HEART ALL OF U GUYS..

malam terakhir sebelum aku pindah KL
mohon danish sini bukan tempat nak solat...hahahha..

yong TERIMA KASIH utk semuanya..abang THANX ya..awin a.k.a kakak TQ sebab banyak tolang m.ude..danish a.k.a abang TQ jugak..and last but not least icha TERIMA KASIH ya..sbb suka teman m.ude tgk tv malam2..and to 3 of u sorry if m.ude ada marah2..pape pon I LOVE ALL OF U..

KAKAK : goodluck UPSR tahun depan..study smart k..
DANISH : kurangkan main GAME lebihkan study..
ICHA si budak noty : jangan selalu makan megi..*eh xde kaitan pon*

pape pon memories with all of u always in my mind..


this song i dedicated to all of u.. (^_^)

p/s : all this pic curi dari fb yong..




No comments:

Post a Comment