TEMAN BARU AKU

Monday, July 02, 2012

warna-warni FINAL EURO 2012 di i-city


Oklah based on tajuk pon da blh agak apa aku citer kan?!?ok la awal pagi tadi adalah final EURO 2012..*actually team aku da out time semi lawan italy..*aku ni memang suka tengok bola tambahan plak dpt abg2 yg sporting dan yang jugak minat sama cam aku and dorang sanggup bawak aku tengok final kat i-city..mmg happening la pagi tadi..org pon ramai sgt dari yg kecil sampai la yg tua..smua ade..even xkenal pon tp bile da support team yg sama terus jadi kenal..so disebabkan spain menang aku dapat one jc spain..xsabar nak menunggu jc itew..so aku malas nak citer banyak korang layan la a few pic ni ya..ni je dapat snap with my blackberry phone..*konon cam aku sorang pakai bb phone*

RESULT
FINAL EURO
ITALY VS SPAIN
  0        4





crowd di i-city
ni time 1st gol untuk spain





ini mereka yang bersama aku untuk menonton
FINAL EURO awal pagi tadi..psstt..
that guy yang berbaju putih itew kipas susah mati
team spain plus si perempuan bertudung itew..
yang lain hanya sekadar memberi sokongan
pada italy kerana pasukan mereka kalah awal..



pssstt : pic aku xde sebab aku aku xsuka bergambar..*konon*

1 comment:

  1. http://jombinabelog.blogspot.com/2011/12/letak-ayat-di-bawah-setiap-post.html

    ReplyDelete