TEMAN BARU AKU

Friday, July 06, 2012

a journey to meet my chenta!!

Hati berbunga xsabar rasanya nak jumpa my chenta..da lama sangat rasanya xjumpa..rindu sangat2 rasanya..so tengah malam tadi aku pon gerak dari klang untuk jumpa my chenta with my 2 driver tetap aku..lebih kurang pukul 1.30 pagi..so ktorang bertiga pon gerak dari klang..so 2 driver aku da ngantok then ktorang decide nak drop kat R&R Tapah..boleh kate kan ni pit stop wajib berhenti la..untuk hilangkan mengantok..


Nescafe untuk hilangkan mengantok

ini la 2 driver wajib aku
ok tu stall wajib..tp syg time ni stall makan tutup
ni da nak gerak lepas kena a cup of coffee


mesti korang tertanya2 sape la aku maksudkan dgn my chenta kan?!?*ah konon ramain sgt reader kat sini..menyampah..*orang yang aku maksud kan sudah semestinya la my bondaku sayang..she the one and only bondaku..so ni ade la a few pic yang aku snap all the way aku dari klang ke kampung ku..kampung ku di Gerik.ok cukup sampai disini..

No comments:

Post a Comment