TEMAN BARU AKU

Sunday, January 26, 2014

REUNION : NETBALLERS OF RPSIAN PART I

As Salam..

OK now aku nak story about aku turun reunion..actually mini reunion jela sebab batch aku je pon..anyway aku sekarang kat kampung to meeat my lovely bonda plus attend wedding cousin..tp part wedding tu aku K.I.V dulu cerita die ye..sebab story ni yang aku nk share ni dah lame sangat aku simpannya..pape pon aku nak wish
"A BIG CONGRATULATION TO MY COUSIN AND HER HUSBAND..MAY ALLAH BLESS THEIR MARRIAGE TILL JANNAH..AMEEN.."

sudah cukup  sampai situ about cousin aku wedding..next2 entri aku story ya..hewhewhew..now lets continue our story about my mini reunion..aku punya mini reunion aku ni buat kat IPOH..kenapa IPOH..??sebab aku dulu sekolah kat IPOH till FORM 5..so sebab tu la IPOH jadi pilihan hati we ols..lagipon IPOH ni kire tengah2 untuk kitaorang semua..sebab memba aku ade yang dari PUTRAJAYA, KEDAH, IPOH, SERI ISKANDAR (in Perak) dan aku sendiri dari SETAPAK,KL..date yang dipersetujui oleh kitaorang semua on 18&19 JANUARI 2014..iaitu hari SABTU&AHAD..kirenya aku spent time kat IPOH 2D1N la..

so since aku ni "special" aku ni kena la dijemput kan..dalam kes ni sumpah aku terharu sebab kat tiga orang memba aku ni..dorang sanggup datang dari IPOH cause nak ambik aku kat SETAPAK..mereka yang aku maksudkan adalah mereka yang dalam pic kat bawah ni..aku rase even aku ucap terima kasih pon xmencukupi..tapi aku nak ucap lagi sekali kat dorang A BIG THANX FROM ME TRULY FROM BOTTOM OF MY HEART..bukan takat dorang jemput je dorang hantar lagi hokay..kau hado..??!!sumpah memang aku rase terharu sangat kat dorang tiga ni..
 
our driver of the day naz then belakang naz una sebelah una yam

mereka yang dalam pic kat atas tu la orang yang bertanggungjawab jemput dan hantar aku..hehehehhe..macam VIP pulak rasa..ops..sorry guys..over pulak..so kitaorang dari KL dalam pukul 11.30 a.m..sampai ipoh dalam pukul 1 lebih macam tu la..since aku satu keta dengan organizer aku kena la ikot dorang gi beli barang bila sampai ipoh..eh lupa nak bagitahu kitaorang stay kat homestay..so since masa terhad tak banyak pon aktiviti kitaorang dapat buat..cume malam tu kitaorang just buat makan2 je..bergelak ketawa berkongsi cerita-cerita lama..itu sahaja aktiviti yg kitaorang buat..oh lupa untuk makan tu kitaorang masak sendiri hokay..aku ni takat tolong apa yang mampu la..da dorang pon tak expect untuk aku buat banyak keja..thanx guys sebab tidak memberi saya kerja..hahahahha..

since birthday aku and membe aku in january our CIKGU a.k.a COACH sponsor cake for all..terima kasih cikgu..dan die jugak ade bagi gift kat kitaorang semua hokay..ok tangan aku dah malas nak type korang layan la gambar2 kat bawah ni ye..hehehehehhe..















ok itu lah antara pic aku untuk di hari pertama..aku malas nak tulih caption for every each pic..so end up kitaorang malam tu adalah gambar yang kat tas ini...oh lupa plak yang muka macam keibuan tu adalah our cikgu..hewhewhew..so sekian dahulu ya..aku nak layan AJL jap..till meet next entri..bubye..

No comments:

Post a Comment