TEMAN BARU AKU

Tuesday, January 14, 2014

KISAH SEMALAM 13JANUARY2014

As salam..

I'm back...!!!yay...!!ok aku tak kisah pon if ade yang kate nay..sebab ini blog aku kan..??!! so suka hati iols la nak tulih ape pon..hewhewhew...

ok dah cukup,cukup sudah..anyway saat aku tulih ni jam handphone aku dah menunjukkan pukul 01:03 a.m..maknenya its a new day..yang aku nak citer pasal semalam.
eh ofcourse la org akn kongsi cerita hal yang dah berlaku kan sebb kita tak tahu ape jdi esoknya..

semalam...walaupun baru bape jam lepas ia tetap semalam..so semalam 13 January 2014..dan semalam jugak bertarikh yang sama adalah birthday aku..syukir Alhamdulillah aku masih diberi kesempatan untuk melalui usia yang baru..dan syukur jugak aku masih dikurniakan dgn kesihatan yang baik dalam keadaan begini..apa-apa pon aku bersyukur kepada Allah untuk segala nikmat yang dikurniakan...tak lupa jugak mereka yang wished aku through facebook, twitter , whatsapp dan message at my phone terima kasih dsn jugak buat doa kalian..semoga Allah merahmati kalian..Ameen..

pape pon aku nk bgtahu even umur aku dah bertambah satu aku tetap rase aku muda hokay..hewhewhew..so aku akan ingat kat lyrics lagu ni... I'M NOT A GIRL NOT YET A WOMEN...hehehe...ok ni aku tunjuk cake birthday aku treat by my brother...die cakap ni je sempat beli otw nak balik keja tadi..pape pon thanx ya.. (^_^)

2 slice cake from Secret Recipe



No comments:

Post a Comment