TEMAN BARU AKU

Friday, January 10, 2014

AZAM 2014

Bismillahirrahmanirrahim....
Assalamualaikum...


"SELAMAT TAHUN BARU 2014" untuk semua umat yang terbaca coretan aku ni..aku harap masih tak terlewat serta terlambat ucapan aku tu..jujurnya aku sendiri tak tahu ape yang aku nak coretkan di sini..tetapi sesungguhnya terasa banyak ingin aku luahkan..cuma aku sendiri tidak tahu macam mane untuk zahirkannya..ok lets talk about tahun baru..ops..sebelum tu aku nak bagitahu aku baru je habis final exam aku untuk 4th semester untuk 2nd year..ok tu je..so jom sambung balik main topik tadi..TAHUN BARU..bila cakap tentang tahun baru mesti tidak terlepas untuk bercakap soal AZAM...ya azam..apa azam terbaru ditahun yang baru ini..??!bagi aku sendiri aku pon tak tahu aku pernah ada azam atau tak..??!!kalau ada pon aku tak pasti azam2 aku dah tercapai ke belum..harap tak ade la orang macam aku..bagi tahun ni..aku tak ade pon setkan ape2 azam..tapi aku cuma berharap aku menjadi much better dari tahun lepas dan lebih kuat dari tahun lepas..have a much good life than past year..ok tu je..oklah aku dah malas nak merapu panjang since dah lewat so itu sahaja permulaan dari aku utk kali ini..hope ini bukan coreta terakhir aku untuk tahun ini...

-WELCOME 2014-

sekian
qz

No comments:

Post a Comment