TEMAN BARU AKU

Wednesday, December 05, 2012

ENGAGEMENT DAY ( E-DAY)

ASSALAMUALAIKU...

OK kalua tengok title entri aku kali sure ade yang pk E-DAY aku kan..oh tidak..same sekali bukan..hari aku belum tiba dan aku sendiri pon x pasti akan tiba atau tidak..so korang semua doa la yang terbaik utk aku ya..eh tengok aku da kelaut..so back on our story...actually ni bukan aku punya E-DAY..aku nak share dengan korang E-DAY memba aku..so aku nak wish A BIG CONGRATS TO MY DEAR FRIEND ZANA AND HER FIANCEE  FUAD FOR THE E-DAY..hope its no too late for me..hehehhe..tapi actually aku da wish thru BBM and time jumpa die pon aku da wish..so its not a big deal kan..oh btw they ols punya E-DAY on 24 NOVEMBER 2012..kenapa pilih date tu..??sebab hari tu x de kelas..so sebab tu la date itu dipilih..xde pape istemewa pon dengan date tu..ok2 jum layan a few pic on her E-DAY...



inilah wajah si zana..nampak berseri2 je kan..cantik..aku suka...biasa orang bertunangkan mestila happy x kan nak sedih pulak...ye ke tidak..??huhuhuhu..



oh aku lupa nak bagitahu korang..memba aku si zana ni tangan berseni..kalau korang nak tahu untuk E-DAY  die ni from top2toe die yang buat sendiri ok..maksud aku hantaran, stage nak sarung cincin, bunga2 untuk hiasan stage tu, and include make up die..semua sendiri buat..make up die mmg ade asas sebab ambik kelas kan..so sesape berminat boleh la hubungi die thru aku..hihihih..


inilah klimaks untuk event ni...part sarung cincin..huhuhhu..oh btw tu la MIL to be zana...muda beliawanis kan...hehehhe..aku wondering ape la perasaan zana time ni..tp yang aku pasti HAPPY...hehehhe...


ok korang tengok mane2 hantaran yang ade bunga kaler soft pink+purple tu la yang die buat sendiri..kan same bunga kat stage sarung cincin tadi...


finally..alhamdulillah they ols afficially engaged...huhuhu..moga kekal sampai jinjang pelamin n till jannah...oh ya..tu la fuad...zana's fiancee...so kiranya dorang ni "berdarah manis" la ye..??!!hurm...happy je both of them kan...aku pon tumpang happy..hihihi..






p/s : semua dari fb zana..tidak diedit..sory zana..ambik tak mintak..hehehe..:P

No comments:

Post a Comment